2014年3月2日 在バーレーン日本国大使館 職員募集 在バーレーン日本国大使館では現地職員を募集しています。 下記要領で応募をお願いします。 【仕事内容】官房業務 【採用予定人数】1名 【応募資格】 (1)アラビア語を母国語とする者。 (2)英語が堪能なこと。 (3)大卒以上の学歴を有していること。 (4)庶務的業務経験が3年以上あること。 (5)庶務的業務に勤勉に臨み、快活で強い対外交渉能力を有していること。 【待遇】 (1)給与:学歴、職歴等に応じて決定されます。 (2)勤務時間:日曜日〜木曜日 7:30〜14:30(残業にも柔軟に対応できること) (3)休日:金曜日、土曜日及び当館が定める休館日 【応募期限】2014年3月16日(必着) 【応募必要書類】履歴書(顔写真付)を作成の上、応募期限までにe-mailでreception@bh.mofa.go.jpまで送付して下さい。 履歴書は英語で作成して下さい。 英語能力について、TOEFL等の試験結果や資格があれば添付して下さい。 提出された履歴書(添付書類を含む)は返却しません。 【選考審査】提出された履歴書で第一次審査を行います。第一次審査合格者にのみ、当館から連絡をいたします。 以上 2 March 2014 Embassy of Japan in Bahrain Employment Offer Embassy of Japan in the Kingdom of Bahrain is looking for an Administrative Clerk. Please read the requirements below very carefully to apply for this job. 【Job Title】Administrative Clerk 【Number of New Hire】1 Person 【Qualification】 (1) Native speaker of Arabic (2) Good command of English (3) University graduate (at least) (4) Minimum 3 years experience in the field of administration preferred (5) Hard working, open-minded person with strong negotiation skill. 【Working Condition】 (1) Salary: Determined by educational background and work experience. (2) Working Hour: Sunday-Thursday, 7:30-14:30 (Overtime work might be required) (3) Holiday: Friday, Saturday and other holidays decided by the Embassy. 【Deadline for the application】 16 March 2014 【How to Apply】 Send your CV (photo attached) to reception@bh.mofa.go.jp before the deadline. *Please prepare the CV in English. *Attach a certification to prove your English skill (such as TOEFL), if any. *CV (including the attached documents) is not returnable. First screening will be done based on the CV submitted. We will contact the applicants who passed the first stage.
|